Organisera hemskärmar Iphone
Vet inte om det bara är jag som är dålig på att googla men jag skulle önska en möjlighet att t.ex. på datorn (stor skärm) eller iPad få upp alla appar man har på sin telefon och där enkelt (enklare) kunna organisera och lägga rätt appar i rätt mappar osv.
Jag vet att det går på iphone också men har man många mappar och har slarvat med organiserandet så blir det lätt lite pilligt, hade velat bara lägga ut alla appar på en skärm (och inte massa skärmar att bläddra mellan) och sedan starta om organiseringen. Någon som vet om dylika appar finns?
Annars får jag helt enkelt göra det på iphonen också får väl den läxan bli lärdomen till att inte slarva med organiseringen :)
mvh Martin
Mvh // Johan
Aha, kan vara därför. Hade för mig att man kunde det via iTunes men jag hittar inte det där nu när jag kollade innan idag.
Nu är jag ju en sån där otrogen som kör PC och inte Mac som dator så vi får väl se vad det finns för möjligheter, men jag kommer ju inte vänta tills dess för det tar väl ett tag till innan det kommer tänker jag. Får väl helt enkelt sätta mig och ta lite i taget :)
Tack!
mvh Martin
Är den redan släppt eller är det någon betaversion du kör?
mvh Martin
Jag kör den publika beta-versionen. Väldigt stabil för att vara beta.
Mvh // Johan
#6: Har du inte stött på några showstoppers i iOS?
#7: Inte en ända. Allt fungerar som vanligt.
Alltid orolig för hur BankID och Tesla-appen ska fungera. Men noll problem.
Mvh // Johan