iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 6367 ggr
Giberg
0

Dålig mottagning i iPhone 4

Jag har så fruktansvärt dålig mottagning på min iPhone 4. Inne går det knappt att prata, jag hör ofta den andra sprakigt men dom uppfattar bara var tredje, fjärde ord. Inne (men även ibland ute) så hör den som ringer mig svara och sen bryts det. Händer flera gånger om dagen. Väldigt tröttsamt i längden.  

Pratat med mobiloperatören som skyller på telefonen och pratat med dom jag köpt telefonen av och dom säger det måste vara operatören. Någon som hört om något liknande problem? Låter det som om det är värt att lämna in telefonen för att få den felsökt på egen bekostnad? Finns det på något sätt möjlighet att ha en "förstärkare" inne som gör att jag kan prata i telefonen i lägenheten? Det är tjocka väggar så flera har haft problem inne men långt ifrån det jag upplever.

Nu för tiden står jag på uteplatsen så långt åt vänster jag kan komma för att kunna genomföra ett samtal. Blir lite kalt till hösten och vintern att stå där!!

Jag har Comviq men bor i en stad och nära och kära i samma stad och område upplever inte några större problem med just dom.

Niklas
0

Har det varit lika illa hela tiden eller har det förändrats?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Giberg
0

Jag köpte den begagnad via ett företag som säljer begagnade telefoner och jag bytte till Comviq samtidigt. Tyckte det var dålig mottagning från början men tycker nog den blir sämre och sämre. Det är svårt att veta vad som är vad. Jag har 6 månaders garanti på telefonen men får känslan av att företaget inte är så pigga på att lösa problemet.

Niklas
0

Känner du någon som har en likadan telefon som kan testa mottagningen med samma operatör på samma ställen så att du kan se svart på vitt om det är någon skillnad?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning