Kommer inte förbi varning i iPhone
Hej! :)
Har för mycket bilder på min iphone så den kunde inte säkerhetskopieras igår, som många säkert vet så kommer de ju upp en "varnings" ruta att den inte säkerhetskopierats på ett tag, problemet är att jag inte kan ta ner den rutan, Trycker på OK men inget händer..
Kan inte röra NÅGOT på skärmen, Kan inte göra någonting med mobilen så ska låta den ligga några dar så den slår av sig p.g.a lite batteri och se om rutan är borta,
Men vet ni om det finns nåt annats sätt att få ner rutan så att jag kan använda den igen? :( Vill helst ha mobilen snabbt..
Prova att stänga av den?
Kan inte.. Kan som sagt inte göra NÅGOT på skärmen
Då tror jag att det inte är pga av den där rutan! Kanske något fel inne i mobilen? Ta den till någon som kan titta på den och se om dom kan fixa den.
Eller. Jag kan ju trycka upp "stäng av" "rutan" men då är varningsrutan ivägen så kan inte trycka på stäng av. Samma med o låsa upp skärmen -.-
#3 Jo det är p.g.a rutan :P Den är ivägen så kan inte slå av mobilen det enda jag kan göra är o trycka på varningsrutan som inte funkar
Ok. Bästa är nog att gå till någon som kan fixa den!
Kanske sämsta tipset. Men be dina syskon eller föräldrar att prova om dom får ner rutan med deras fingrar. Haha! Kommer inte på något!
Hur menar du då? :)
Man kan inte flytta rutan om det är de du menar? :)
Jag har haft problem med min iPhone förut då den inte reagerade när jag rörde på skärmen. Men när barnen höll på med den fungerade den utmärkt. Kanske jag som har konstiga fingrar bara :)
Nej både min Mamma Pappa Syster och bror har testat men de funkar inte för någon :( :/
Ok :( synd
Jaaa.. Speciellt irriterande när jag ser min bästis skicka en massor och vill svara men kan inte.. Gahh..
Håll in hem-knappen och vilo-knappen samtidigt tills den vita Apple-loggan visas.
#13 Vita apple loggan..?? Tar bara screen shots så
Nej, håll in dem.
Tack :D
🙂