iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 6153 ggr
[ErikP]1
0

Pris på begagnad iPhone 4S

Hej! Jag ska snart sälja min iPhone 4S och jag undrar tex om vad ni skulle ge för den! Så jag vet ett rimligt pris som jag ska ta! Den har inga repor eller defekter! Det är då en iPhone 4S med 3G samt 16GB. Låst till Telenor. Medföljer Laddare (lite trasig, men fungerar utmärkt) hörlurar samt original kartong. Skal Svart Vad skulle ni ta för betala för den?

[Jens]
1

Jag tittade runt lite och hittade info som jag tycker är värt att dela med mig för det är ungefär så jag tänker själv: "Vad din telefon är värd beror nämligen alldeles på…vad någon annan kan tänka sig betala. Skick, modell, minne, färg, operatörslåsning, datum för när operatörslåset kan låsas upp, tillbehör, kvitto, kartong, hur den kan levereras, när den kan levereras, vilken ort/land du levererar den till, hur du kan tänka dig att få betalt och så vidare." Via länken kam du se vad folk har betalat för en telefon via blocket de senaste veckorna och då visar den från 2013-04-18. http://pantaluren.se/blogg/wp-content/uploads/2013/04/Priser-4S-april.png