iPhoneskärmen blev randig!
Satt i skrev på min 1 månad gamla Iphone 5, och skärmen blev helt plötsligt randig. är det hopplöst att försöka med något själv? har försökt starta om men kommer ingen vart, har prövat att hålla inne båda knappar men inget händer för de. är det bara att lämna in den?
snälla hjälp :(
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 
Är telefonen bara en månad gammal så tycker jag du ska lämna in den för garantins skull. Låt dem som har sålt telefonen till dig fixa problemet.
#1 ja det va det vi kom fram till med här hemma, maken har nu skickat ett felmeddelande till inet , men får nog inget svar fören i morgon om det skulle gå ingeom vilket jag tror och hoppas att det gör
nu är min mobil inskickad sen en v tillbaka, men denna väntan på att få den eller nu åter är så jobbig :S men får under tiden hålla till godo med min 4 år gamla Iphone 3s som jämförelse vis med 5:an är hur trög och seg som helst ;) men men min andra kommer nog snart hoppas jag ;)
Tålamod är en dygd. 🙂
ja den är det 😉
I går fick jag äntligen hem min iphone igen, eller ja min å min, fick en hrlt ny då de inte gick att göra något åt den andra , men vilken skilnad de är gämtimot 3:an, inget ont om den, men jag älskar värkligen 5:an :)
Ja jösses! Det är en otrolig skillnad på 3:an och 5:an. Skönt att du fick en helt ny för det lät lite galet med den andre.