iPhone iFokus

iPhone

Etikett: itunes
Läst 3094 ggr
Malyna
0

Synka musik från iTunes till Spotify

Hej!

Har ett STORT problem & har haft det ganska länge.. Jag hade förut en iPhone 4. Jag lyssnade alltid på Spotify, men givetvis fanns inte all musik där, så fick ladda ner från t ex Youtube & lägga in i iTunes & sen Synka till Spotify. DÅ gick det ganska bra, kunde både se låtarna i Spotifylistorna & spela dom.

NU har jag fått en ny iPhone 4s & ska givetvis göra samma sak. Men då vill inte dom gamla låtarna synkas från iTunes till Spotify. Jag kan ibland se låtarna i listorna, MEN inte spela dom. Vad är felet? Ibland kan jag inte ens se dom? Vissa låtar kan jag både se & höra. Nya låtar som jag laddar ner kan jag se & höra.

Måste verkligen ha hjälp fort, för ska till utlandet snart så vi måste ha musik i bilen!!

Sajtvärd på Polen

Niklas
0

Det kan vara en Spotify-grej. Har du letat på deras hjälpsidor? https://support.spotify.com/se/learn-more/faq/

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Malyna
0

Vill gärna lära mig här på svenska..

Sajtvärd på Polen

Malyna
0

Det går ju fortfarande med den gamla mobilen?

Sajtvärd på Polen

Malyna
0

Jag har kollat igenom den länken. Har gjort som det står där sedan tidigare, men nu på den nya mobilen vill inte dom gamla låtarna som redan ligger i iTunes spelas i Spotify. Har prövat att raderat dom & lägga in på nytt. Detta går inte heller bra. Endast nya nerladdade låtar går! Känns jobbigt att man måste ladda ner alla igen & byta namn på ALLA som inte finns på Spotify..

Sajtvärd på Polen

Niklas
0

Okej. Hoppas att någon annan har råkat ut för samma sak och har tips till dig.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning