iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 2941 ggr
[MiniPim]
0

Byta från iPhone 4 till iPhone 5?

Hej. Jag har en iPhone 4s som jag älskar, men nu har både knappen dör uppe gått sönder och jag har sprickor över hela skärmen. Så jag tänkte att istället för att lämna in den på lagning så kan jag köpa en ny mobil. Den enda mobilen jag kan tänka mig ha nu är antingen iPhone 4S eller en 5a. Men vad tycker ni om 5an? Är det mycket annat man kan göra på den? Alltså är det värt att byta från 4a till 5a?? :)

Niklas
0

Jag skulle inte byta från iPhone 4 till iPhone 4S. Däremot till iPhone 5. Då får du en snabb telefon med större skärm. Tänk dock på att det kan dyka upp en ny iPhone under hösten.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[MiniPim]
0

#1 Nej det skulle inte jag heller. 
Ja ska nog köpa en 5a istället, men om det dyker upp en ny blir det t.ex iphone 5S då? eller vad är det för iphone som ska komma?

[Jens]
0

Det kommer en 5S när iOS 7 presenteras och det kommer nog säkerligen bli ungefär samma nyheter som från iPhone 4 till 4S, dvs bättre kamera och snabbare processor men så mycket mer blir det nog inte.

Niklas
0

#3: Du tror inte på rykten om fingeravtrycksläsare?

[Jens]
0

#4 Jorå, det kommer säkerligen en massa nyheter i iOS 7 och jag trodde 'fingeravtrycksläsare' var en mjukvara snarare än en hårdvara?

Denna kommentar har tagits bort.
Niklas
0

En fingeravtrycksläsare behöver väl en fysisk läsare också? Något som läser in det i telefonen.

[Jens]
0

#7 Jag vet inte alls :) Så som jag har tänkt det är att touch-funktionen finns redan och utifrån det så kan man göra ett säkert fingeravtrycksläsare och då behöver man inte någon ny hårdvara, t ex byta nytt glas. Äsch jag vet inte, vilda gissningar o tankar :)

Niklas
1

Jag tror du har fel. 🙂 En fingeravtrycksläsare måste nog vara betydligt känsligare än vad vanliga skärmen är. Vi får se.

[Jens]
0

Hehe, i så fall missade jag att nämna det :)