Problem med kalendern i iPhone
Jag har problem med födelsedagskalendern. Det har alltid varit så att en har haft födelsedag två dagar efter varandra i min kalender (1-2 aug). Det har inte varit något jag brytt mig om tidigare, men nu är det så att jag inte har kvar henne varken i telefonboken, på Facebook eller någon annanstans. Jag har försökt ta bort hennes födelsedag(ar) i kalendern men de kommer tillbaka lika fort. Någon som kan hjälpa mig?
Använder du den inbyggda kalendern eller någon annan?
Den som finns.
Okej. Om du öppnar den och trycker på Kalendrar, är några födelsedagskalendrar förbockade då?
Ja det är "Födelsedagskalender" som är förbockad med en röd prick framför. Sen är det en "Födelsedagar" som är ett paket framför. Den är också förbockad. Födelsedagarna jag vill ha bort är en röd prick framför så det måste vara den kalendern. Jag tryckte på den förstnämnda och då försvann alla födelsedagar. Sen tryckte jag igen, startade om appen och då kom några, inkl de jag vill ha bort, tillbaka. Men några av födelsedagarna kom inte tillbaka.
Uppfattade jag rätt att de du ville ha bort försvann när du tog bort bocken vid rödprickskalendern? Vilka kontakter hör den till? Det ser du på samma ställe.
Är det födelsedagskalendern i Live som innehåller födelsedagarna du vill ha bort? Då är det bland de kontakterna du får leta.
Okej, ja det kanske det är. Ska försök hitta det. Tack för hjälpen! :)
Nu synkade jag om kalendern från Live och då försvann den rätta födelsedagen men inte den som är fel. Jag har inte personen på mitt live-konto. Jag förstår det inte. Hade önskat att få personen helt från mitt liv, men jag får väl ha det så.