iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 8125 ggr
Charlott_
1

Hur starta med trasig lås-knapp i iPhone?

Igår sluta min låsknapp på min iPhone 4 att fungera. Finns de något man kan göra? Jag har en rörlig hemmaknapp på skärmen som har en knapp för att låsa skärmen också. Men jag kommer ju aldrig få igång min iPhone ifall den dör någon gång. Men de är jag noga med att den aldrig gör ändå men ifall den dör så kommer jag ju aldrig få igång den mer :O

Finns de något jag kan göra på mobilen eller vet ni vad en sådan lagning kan kosta? :(

Niklas
0

För en iPhone 4S verkar det kosta mellan 200 och 500 kronor att byta knappen.

http://www.comparerepair.se/search?has_submitted=0&cellphone_maker=apple&cellphone_model=iphone_4s&city=1&repair_type=change_power_button

Du ska kunna ansluta den till en strömkälla om den är avslagen och på-knappen inte fungerar.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Charlott_
0

#1 Men hur ska jag kunna starta den då? Tur att jag inte har de problemet än i alla fall, hinner alltid ansluta laddaren :)

Niklas
0

Den ska starta om du ansluter den till laddaren. Eventuellt tar det tio minuter ifall batteriet är helt urladdat.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Charlott_
8

#3 Asså ska den de? :O Hmm. Aldrig ens tänkt på, jag brukar alltid försöka starta den efter 2-3 min efter efter jag anslutit Laddare :)