Ljusstyrka på iPhone 5
Undrar om det finns en app eller om man kan på något sätt få sin iPhones ljusstyrka mer dämpad ? tycker det är jobbigt när man sitter i mörkare ljus och får skärmens ljus på sig även i den lägsta inställningen^^
Om du väljer Inställningar > Allmänt > Hjälpmedel > Trippelklicka kan du välja Invertera färger. Då får du ett sorts nattläge när du trycker tre gånger på hem-knappen.
#1 jag har använt den förutom men det blir liksom inte bra färger när jag surfar runt och tittar på bilder etc:/ tycker det är lite jobbigt med den inventera dock, finns det verkligen ingen annan lösning? jag förstår inte det sista med trippelklicka och hem-knappen tre gånger ?:P
Trippelklicka betyder att du trycker snabbt tre gånger. Jag tror inte att det finns något sätt att sänka ljusstyrkan under den lägsta.
Tack detta inlägg
hjälpte mig alldeles nyss, Phuuu
Rithwa
🙂
Man kan ju gå till: Inhställningar: ljusstyrka och bakgrund, där kan man ju ändra ljusstyrkan. Det har jag gjort, funkar jättebra.
#6: Var det inte det hon menade i #0 att hon inte tyckte blev tillräckligt mörkt?
#7 ja precis tycker att det inte går att sänka tillräckligt:P Men tack ändå :)