iPhone iFokus

iPhone

Etikettinställningar
Läst 2261 ggr
Lamina
0

Ändra email i iPhone

Jag är en riktig noob när det kommer till tekniska prylar. Jag fattar verkligen inte dom enklaste saker. Men nu har jag bytt email på mitt hotmailkonto. Det är samma konto, men med en annan adress. För att göra det enkelt för mig vill jag byta till den nya adressen på alla ställen där jag loggar in med den. Men jag begriper inte hur man gör det på mitt Apple-ID. Jag har sökt, men hittar inget. Så om någon kunde vara så vänlig att förklara för mig på ett så tydligt sätt som möjligt skulle jag vara jätteglad. (Är som sagt var helt borta när det gäller sånthär, och just Apples grejer har jag erfarenhet av att det kan vara krångligt.)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Jens]
1

Hehe, säg inte så. Alla har vi någon gång varit där. Man lär sig med tiden. Hoppas att jag förstod dig rätt genom att dela med mig denna länk nedan: http://support.apple.com/kb/HT5621?viewlocale=sv_SE&locale=sv_SE

Lamina
1

Ja, det var precis en så ingående förklaring som jag behövde! Tack! :)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?