Installera iOS7 eller inte?
Ni som har installerat iOS7, vad tycker ni? Jag har en iPhone 4s. Vet inte om jag vågar mig på 7:an eller inte. Verkar ju som att det är så mycket nytt att lära sig. Någon skrev till exempel att det inte gick att vidarebefordra sms. Gud, om man måste lära om så basala funktioner så kanske det blir jobbigt att byta (men roligt också antagligen). Någon som vet om telefonen blir trögare? Jag har som sagt 4s. Hur ska jag göra? Byta till 7:an? Vänta ett tag? Ge mig råd så vore jag tacksam.
Jag har iPhone 5 och iOS 7. Jag tycker inte att den är trögare nu utan snarare tvärtom. Kameran är suverän nu. Man kan ta panorama bilder och byta filter. Och det går jättesnabbt att fota. :D Tycker dock att temat är för "samsung-liknande"
//Josephine :)
Om du är tveksam så ska du inte uppdatera. Låt det smälta och läs nyheterna och lyssna på dina vänner som har uppdaterat sina system och bedöm sedan efter det om du vill uppdatera det eller inte.
Det där med att det inte är 'så mycket nytt att lära sig' så tycker jag du har fel. Det är en stor förändring av systemet men om man gillar det eller inte är ju frågan.
Har iPhone 4 - Inte stött på några problem.
Finns saker jag gillar samt ogillar med den nya layouten, men mest positivt.