iPhone iFokus

iPhone

Etikett: tillbehör
Läst 1188 ggr
Niklas
0

BlueLounge Saidoka Dock, inte vad jag väntade mig

Jag tyckte att det såg ut att vara ett bra ställ till telefonen. Idén att ha den liggande i vinkel så att man kan se den på skrivbordet eller vid sängen lät bra. Tyvärr tycker jag inte att den är så bra som jag hade hoppats. Tanken bakom den är nog rätt. Det är bara det att kvalitén på produkten är inte så hög som jag hade väntat mig för 400 kronor. Det känns som billig plast, långt ifrån exempelvis Apples Laddare. Dessutom sitter USB-kontakten väldigt löst så den glappar och det är svårt att få kontakt ordentligt. Flera morgnar råkade jag ut för att iPhone var urladdad därför att kontakten satt dåligt. Jag återgick snabbt till att bara sätta i Lighning-kontakten och ladda som tidigare i stället. Det fungerar varje gång. Saidoka var 400 kronor i sjön.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jens]
0

Bra att veta! Jag hade inte sett den innan så jag googlade och kollade vad det var för något och visst är den snygg på bild men ack så tråkigt att det bara var skräp!

BlueLounge har ju gjort mycket snyggt tycker jag men nu blir man extra misstänksam och kommer nog inte köpa någonting av deras produkter.

Niklas
0

Nej, jag kommer nog inte att köpa något mer från dem.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning