iPhone kopplar direkt till telefonsvararen
Min Iphone4 ringer inte mer utan kopplar direkt till röstbrevlådan. utan att jag ändrade nånting. Vet någon hur jag återställer så att det ringer, hittar inte.
Tack!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Har startad om, ljudet är på och flygplansläge inte på.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Titta under Inställningar > Telefon > Vidarekoppling. Vad har du för val där?
Vidarekopplingen är inte på. Det är så knepigt. Tog emot ett samtal utan problem och gjorde inget med telefonen men 2 timmar senare får jag ett meddelande att jag har missat samtal fast jag hade telefonen på mig. Och sedan dess är det så¨att telefonsvareren går igång direkt.
Och du har inte råkat komma åt knappen på sidan, vid volymknapparna?
Ett sätt är att ringa till din operatör och be dem ta bort vidarekopplingen. När det är bekräftat och om problemet kvarstår så är det i telefonen som det är något knas.
#4 Nej, var det första jag kollade. Men efter ca 4 dagar började telefonen ringa igen…Tror det är knas efter uppdateringen.