iPhone iFokus

iPhone

Etiketttillbehör
Läst 1579 ggr
[Wraith]
0

Skal från Iphonebutiken?

Kanske söker dåligt, men hittade inget inlägg där detta nämns så jag gör ett eget.

Jag undrar om någon här har köpt skal från Iphoneutiken? Och då tänker jag på egendesignade skal (toughcase)?

Sitter just och designar två skal (till 2 st iphone 5), men jag undrar om kvaliteten är bra därifrån? Någon som testat? Blir bilden bra när de trycker detta på skalet osv? Är butiken pålitlig?

Tacksam för svar!

Niklas
0

Du kanske kan hitta betyg på iPhonebutiken på Prisjakt.se?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Wraith]
0

#1 Verkar ha riktigt gott betyg på Prisjakt iaf, så tackar för det tipset.

Skulle ändå vara intressant att veta hur folk upplever de egendesignade skalen, hittade inte mycket om de i kommentarerna. Men får kanske chansa lite där och hoppas på bra kvalitet.

cinaslife
0

Hej miniinthebox.se är helt klart bäst tycker jag. Har beställt alla mina skal där, snabb leverans och gratis frakt

"Lev livet idag, imorgon kan det vara försent"

Kram
PTCina
Niklas
0

#3: Har de egendesignade skal också?

cinaslife
0

Tror inte det och upptäckte att jag svarade i fel tråd, så det blev lite OT här , sorry!!!!!

Men hur som helst så har jag handlat ca 20 skal där, upptäckt att man däremot inte skall köpa skal med stenar för de ramlar av :( brukar förstärka med genomskinligt nagelack men det hjälper oftast inte

"Lev livet idag, imorgon kan det vara försent"

Kram
PTCina
[Wraith]
0

Kan ju uppdatera att Iphonebutiken fungerar UTMÄRKT! Beställde två skal som jag designade själv. Leveransen var snabb och jag är extremt nöjt med slutresultatet! Kommer beställa därifrån igen 😂

Niklas
0

Hur är kvalitén på själva skalen? Skyddar de telefonen bra eller är de framför allt snygga?

[Wraith]
0

De har två varianter en enkel och ett sk "toughcase" som ska skydda mobilen och inte bara se snygg ut. Jag köpte toughcase och inuti finns en gummidel som du sen sätter skalet över. Skalet tycker jag känns som om det ska vara av bra kvalitet. Känns inte överdrivet "plastigt" heller. Har dock inte testat det genom att tappa mobilen än 😉

[Wraith]
0

Rättelse det är inte gummi utan silikon.

Niklas
0

Okej, tack för svaret! 🙂

[Gladamarsvin]
0

Du kan beställa från tekninkmagazinet 🙂