iOS 7 Kommer inte åt högtalarfunktion mm
Hej! Då jag ska svara på samtal tar det ca 4 sek innan jag kan komma åt högtalarfunktionen, den delan av skärmen är svart! Ganska lång tid för den som ringer upp. Jag måste endera vänta el svara på vanligt sätt. Så bekvämt med högtalare då man t ex lagar mat etc. Dessutom har den automatiskt, efter att jag svarat normalt, parkerat samtal el satt på högtalare av sig själv?! Mitt öra kan väl ändå inte vara orsaken? Detta har inträffat efter senaste uppdatering till iOS 7, aldrig tidigare. Tacksam för svar! Vänligen, AnnaChristina
P.S. Niklas, jag fick ditt svar ang inlägg och svar på inlägg. Men, hur kommenterar jag ett inlägg? Det finns inga dumma frågor! :) D.S
Du kommenterar genom att rulla ner nedanför sista kommentaren. Där finns en textruta du kan skriva i. Tryck på Publicera kommentar när du är klar. Jag tror att det där att högtalarfunktionen inte går att nå i början kommer att lösa sig i någon uppdatering av iOS. Det är en hel del saker som är sega och har fördröjningar nu. Det är straffet för att man är snabb att uppgradera. 😉