Är ett tvättäkta iPhone-fån
Jag har testat samsung och trivts helt okej men får inte den känslan som med iPhone.Jag har haft iPhone sen 2012 men sen nu i mellan haft samsung s3 och 2. Men jag kommer alltid till backa till iPhone så jag är en tvätt äkta iPhone nörd. Jag älskar den min iPhone 4s jag har förvisso bara till april sen kan jag byta blir då 5 såklart. Jag suktade efter mammas iPhone och visste att hon ville ha samsungen så nu är jag tillbaka med min favo och älsklings mobil. Jag får en magisk kännsla över min iPhone Specifikt när jag inget skal har utan man ser alla slimade kanter och känner tygden i mina händer. Jag kan även medge att uppdateringen den senaste har gjort det ännu mer. Får nu ett fån flin på mina läppar . Jag bryr mej inte ett dug att de har nakdelar med uppdateringen och de får jag se lite varje dag av. Jag kan säga rakt ut att jag är i min lilla värd nu när jag skriver och lyssnar på musik:) Kan ni iPhone användare uppleva samma magiska känsla som jag
Oj långt de är i alla fal min kännsla med android och iPhone
Jag känner igen en del av det du skriver. 🙂
Trodde de :)#2
Med iPad är det lika illa tyvärr. 🙂
Japp dock har jag ingen iPad synd nog mamma har nog endå:) Jag surfar lite på min mobil även hemma så Men mest på datorn ;)
Jag är en apple-fan. Det som jag använder mest idag är en iPad. Den följer med mig vart jag än går i huset. Kan inte vara utan den men när jag går ut så har jag min iPhone 5 till hands så jag känner igen mycket av det där du har skrivit Gladamarsvin. Om jag reser bort så följer paddan med förstås. Har även en iMac men den används inte så mycket längre eftersom paddan har tagit över. 🙂
Trodde många skulle känna igen sig :)