Jättearg på App Store
jag blir fullständigt tokig på min iphone. SÄMSTA köpet någonsin!!!! Har suttit i säkert en timme nu och försökt få ner en app, men nej det går inte alls. HAr stängt av den, har raderat andra appar men nej funkar fortfarande inte. och att försöka få någon kontakt med appel är ju bara glömma…… försökte säkert dubbelt så länge komma i kontakt med dem men man ska bara klicka sig vidare och vidare hela tiden, man får aldrig någon hjälp med sitt problem.
grejen är den att när jag försöker ladda ner en app, så laddar den i typ tv sekunder sen står det "gratis" igen och inte ett skit har hänt. precis som att jag aldrig ens tryckte på den.
om någon av er har något tips så dela gärna med er.
mvh arg tjej
har wifi och jag har uppdaterat till iOS 7 :(
Kan det ha hänt så att du har fått tjing på nedladdningen av filen. Det fick jag (vilket jag inte trodde ett skit på!) och det krånglade mycket och efter att ha pratat med Apple support så sa de att jag skulle prova att göra en fullständig systemåterställning från en annan dator med bra internetuppkoppling samt att brandväggarna var av.
Det gjorde jag och trodde inte alls det skulle lösa sig men det gjorde det! Nu funkar min telefon perfekt. Kanske det vore något att prova för jag misstänker att du har problem med din mjukvara?
Så här gör du:
1. Stäng av telefonen.
2. Håll in hemknappen.
3. Koppla in sladden i telefonen samtidigt som du fortfarande håller knappen inne.
4. Koppla telefonen till datorn.