iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 2474 ggr
BettaSplendens
0

Uppdatering förstört iPhone

Jag är helt förstörd just nu.. jag skulle göra en uppdatering på min iphone 4s och allting går som vanligt tills det kommer upp en bild på skärmen med en laddsladds uttaget och itunessymbolen. När jag kopplar inte den i datorn har jag bara ett val, att återställa den..

Och aldrig livet att jag gör det, tar hellre sönder den. har så mycket bilder och filmer där som betyder extremt mycket för mig.. 

vad kan jag göra? att återställa den är inget val, för allting har inte sparats på iCloud (eller vad det nu heter) för utrymmet var fullt..

[Gladamarsvin]
0

Du kunde valt att klicka återstäl:)l och konstigt att allt händer alla men inte mej med min iPhone 4s:) Ts synd om allt de du ville spara ett bra sätt att göra är att spara alla bilder på datorn :)

Denna kommentar har tagits bort.
BettaSplendens
0

Vad menar du? Jag vill ju inte återställa den! Hade ingen aning om att detta skulle hända pga av en uppdatering!

[Jens]
1

Har du gjort en säkerhetskopia till iCloud så ska du inte behöva vara orolig för att uppdatera din telefon för du får tillbaka allt som du hade på telefonen innan uppdateringen.

[Gladamarsvin]
0

Okej ts 🙂

BettaSplendens
0

Men jag fattar fortfarande, det var en mini uppdatering.. ska den verkligen göra så man måste börja om på telefonen? Jag har en del på iCloud, inte allt eftersom det inte fått plats. runt 2000 bilder

BettaSplendens
2

Åhhh, det är löst! Min bror använde nåt program som tvingade den tillbaka till ursprungsläget, med alla bilder och kontakter! Tinyumbrella hette hjälpmedlet, rekommenderar det verkligen om detta nu skulle hända er! Mobilen är också uppdaterad tilll 7.0.2!

Men det jag ska göra nu är att Säkerhetskopiera ALLT! Tack för hjälpen alla!

Niklas
0

Det var skönt att höra! 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Jens]
0

Tinyumbrella? Är det en jailbreakad telefon som du har?

BettaSplendens
0

#9 Nej.