iPhone seg efter uppdatering till iOS 7
Jag uppdatera till iOS 7 då det släpptes för ett tag sen och var så nöjd först , men nu seeeegar telefonen massor och är extremt långsam…vad gör jag åt det?
🤦♂️
Min har också blivit jätteseg! Jag kan heller inte ladda ner saker från appstore längre

radera appar??
#2 Menar du utifall att jag/vi har dåligt med plats kvar?
Jag har redan kollat de och har ganska mycket kvar så de är inte problemet.

Skönt att höra att jag inte är ensam om detta :) …en person sa till mig i veckan ' skaffa inte iOS 7 , du vet väl att det kan krascha när som? ' kanske är det som är på gång nu.
Jag har för övrigt väldigt få appar 5 egna och de övriga som ingår redan så tror inte på att det är dåligt utrymme tyvärr :)
Testa att radera någon app, det kan kanske kan vara en av dina appar som orsakar detta. Eller testa med en enkel omställning av telefonen.
Börja med att starta om telefonerna om ni inte har gjort det.
Ska prova det ni tipsar om, tack :)
Ville också fråga om det är någon mera än jag som tycker att appen tv.nu är väääldigt buggig ? Den verkar heller aldrig vara dags att uppdatera eller så , den startar om sig hela tiden och hänger inte alls med särskilt bra.
Jag har inte installerat det, kommer inte göra heller, då många varit missnöjda, fler än vad som varit nöjda vad jag märkt i alla fall i min omgivning.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kan hålla med om tv.nu och därför använder jag tv24.se istället.
JensW
Tack för tipset,ska prova det istället :)
Jag upplevde aldrig segheten när jag uppdaterade min telefon men däremot så fick jag lite problem och kontaktade Apple support. De uppmanade mig att göra en hel systemåterställning och det finns bara ett sätt att göra det på. Först av allt så gör en säkerhetskopia av ert system till iCloud och gör sedan det som följer: 1. Stäng av telefonen. 2. Håll in hemknappen. 3. Koppla in sladden i telefonen samtidigt som du fortfarande håller knappen inne. 4. Koppla telefonen till datorn. Efter det kommer ni få en ren installation av hela systemet och jag själv har märkt att det fungerar utmärkt.