Notiser från Mail-appen i iPhone
Jag använder mailappen på min iPhone 5s och jag har en hotmail-adress men jag får aldrig några notiser när jag får mail utan jag måste gå in på själva appen för att det ska komma nåt och då kommer alla mail på en gång. Jag har kollat i notiscentret och där stämmer allt som det ska, jag har satt på notiser men det hjälper inte.
Har bifogat en bild på hur det ser ut i appen, och så har det aldrig sett ut innan när jag använde mailen på min iPhone 5, då gick det utmärkt.
Har samma problem på min iPhone 4. Dock tycker jag det är ganska skönt att inte få mail-notiser då jag får mail hela tiden! :)
Vet dock inte hur man ska göra för att lösa problemet för dig, men är intresserad av svaret så slänger in en kommentar :)
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
#2 Men ska det vara Outlook om man använder sig av hotmail? För den adressen jag har är ju från när jag använde Windows live messenger osv, och innan när man skulle lägga till mailkonto i telefonen så fanns det ju som alternativ.
Ja, hotmail har ju lagts ner så välj outlook.
Jag har ändrat till det nu, hoppas det funkar bättre :)
… och notiser är inställd på det viset som det visas ovan? Det är viktigt att det är rätt i notiser också.
Japp alla notiser är som dom ska va, och det funkar nu :) tack för hjälpen!
Varsegod! 😉