Kan inte skicka iMessage längre
Jag uppdaterade till iOS 7.0.3 för någon dag sen och nu kan jag inte sms:a folk som har iMessage igång. Kan det vara så att man inte kan sms:a via iMessage till dom som inte uppdaterat till iOS 7 alls och dom som inte uppdaterat till iOS 7.0.3?
Kan ta ett exempel… Jag har en vän i England som har iPhone 4S som jag sms:ar väldigt flitigt med. När vi båda hade uppdaterat till första versionen av iOS 7 så fungerade allting perfekt. Sen uppdaterade jag till iOS 7.0.2, men inte hon och då slutade iMessage fungera. När hon uppdaterade till andra versionen så började det fungera igen.
Nu har jag uppdaterat till iOS 7.0.3 men inte mina vänner och jag kan inte sms:a dom via iMessage och det kostar för mycket för mig att smsa som vanligt sms.
Kan det vara så att om någon inte uppdaterat till senaste versionen så kan man inte skicka iMessage till dom?
❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.
Hjälp behövs inte längre, jag listade ut vad felet var :)
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.
Var det som du först trodde?
#3 Härligt! :)