iPhone iFokus

iPhone

Etikettios
Läst 6472 ggr
Castiel.
0

Facebook appen funkar inte

Halloj, gjorde det stora misstaget och försökte uppdatera till den senaste versionen av Facebook appen, och nu går det inte att använda den alls för den vägrar att uppdatera. Jag får upp ett felmeddelande som säger "Kunde inte hämta app" följt av " 'Facebook' kunde inte hämtas just nu." och avinstallerade appen, och varje gång jag försöker ladda ner appen igen så tvångsuppdaterar den och det funkar fortfarande inte så nu kan jag inte använda Facebook i mobilen.

Hur går jag tillbaka till den versionen jag hade före denna? Jag hade versionen 6.7 innan 6.7.1 kom ut (den som vägrar laddas ner).

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Niklas
0

Felet ligger nog hos Facebook för det är likadant för mig, både på iPhone och iPad. Avvakta så löser de nog det.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Castiel.
0

Hoppas verkligen att dom löser detta. Haha, kan inte leva utan Facebook…

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

[joab]
0

Använd https://m.facebook.com i Safari så länge?

[Jens]
0

Det du kan göra är om du har gjort backup på din iphone via iTunes så koppla telefonen till iTunes i datorn och återställ enbart Facebook 6.7 via programmet. Det gjorde jag och väntar en vecka innan jag uppdaterar till det nya. ;)

[Gladamarsvin]
0

De kan bli så¨hos mej med så jobbit  😮

Niklas
1

Nu fungerar det igen.

[Jens]
0

Så du menar att jag vågar ge mig på det? Det står fortfarande 8 nov 2013 när man tittar på den?

Niklas
1

Vet inte, men för mig gick det plötsligt att uppdatera och använda den. 🙂

[Jens]
0

Okej, jag ska försöka dårå =)

[Jens]
0

Det fungerade! =)

Niklas
0

🙂

Michaela-N
0

Det var samma för mig, men det funkar nu.