Spel-appar till iPhone sökes
Jag har tröttnat helt och hållet på alla spelappar jag har. Jag vill spela något nytt, men kan inte lägga ner pengar på det, så jag söker roliga spelappar!
Dem spel jag redan har är:
- Hill Climb Racing
- Granny Smith
- Robbery Bob
- DeerHunter 2014
- Tetris Blitz
- Bike Race TFG
Alla dessa är kul i perioder, men ändå långtråkiga. Ge mig tips!
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Tycker det är aningen konstigt att dom flesta idag förväntar sig att allt ska vara gratis, gratis och gratis. Någon lägger ju ned tid och pengar på att utveckla ex. Ett spel. Då kanske man vill ha inkomst också? Tvivlar på att du skulle jobba gratis, eller vill du inte ha lön för ditt arbete?
Ja, jag förstår vad du menar. Men jag jobbar inte, tjänar inga pengar och kan alltså inte spendera pengar. Speciellt inte på småspel. Därför bad jag om tips på roliga spel som faktiskt är gratis. :)
- Emmy,
Okej :)
Menade inget illa mot just dig utan att många har den inställningen till allt som är digitalt=gratis.
Några gratis-spel jag spelar:
Boost 2 (fullversionen gratis ibland)
Jellycar (1gratis 2, 3 kostar)
Deer Hunter 2014
Tripletown (gratis om man inte köper alla banor)
Bloons TD5 (gratis om man inte vill köpa så man får allt, ska du lägga pengar på nåt spel så är det här VERKLIGEN värt pengarna enligt mig)
Dumb Ways To Die
Clash Of Clans
Hay Day (samma utvecklare som COC)
Papi Jump ;)
Edit: såg nu att du redan spelar Deer Hunter men jag låter det stå kvar ifall någon annan läser tråden.
Tack så mycket! :)
- Emmy,
Plants vs zombies 2 :)
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Råkade posta i fel tråd, vet inte hur man raderar inlägg.
Testa Clumsy Ninja. Det är gratis. https://itunes.apple.com/se/app/clumsy-ninja/id561416817?mt=8