Gear4 + iPhone 4S
Hej!
Jag har en Gear4 Alarmdock Halo 3 och när jag ska lyssna på musik (spotify) stannar den upp då och då, ibland fortsätter mobilen spela musik men högtalarna låter inte, ibland pausas musiken helt. Oftast när högtalarna slutar spela hoppar de igång igen efter några sekunder men ibland är det enda som hjälper att ta ur och stoppa i Iphonen igen.
Jag är jätte dålig på all sorts teknik, så jag har ingen aning om vad problemet är. Min Gear4 är omkring ett år gammal och har stått mer eller mindre oanvänd därför den började tjuta när jag hade appen till klockan. Efter det slutade jag använda den. Nu har jag börjat på nytt - utan app och den är tyst som en mus, istället får jag det här problemet?
Den åkte i marken för ett tag sedan (Inte med min telefon ikopplad) men jag har använt min mammas ipone 4S och min systers iPad i den och det fungerar finfint. Alltså måste det vara något problem med synkningen av min telefon och Gear4?
Ibland kommer det upp en ruta som säger ungefär "Denna enhet är inte kompitabel med denna Iphone" men visar sedan bara ett alternativ: OK.
När jag använder Youtube fungerar det, men med spotify kan den stänga av sig var tionde sekund, men bara med min enhet. När jag har använt mammas iphone eller syrrans iPad fungerar det som sagt.
Någon som kan hjälpa mig? :( Snälla?
Glöm det jag sa att det har börjat fungera med youtube, nu börjar det hacka också 😕
#2 Nej, hon har fortfarande iOS6 och jag har den senaste av iOS7
Då kan det ha med det att göra. Den kanske inte har fullt stöd för iOS 7 även om jag tycker att det låter konstigt.
Du kan absolut fråga dem. De kan ju inte mer än säga att de inte vill hjälpa dig.