iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 1925 ggr
Sisco
0

Synka almanacka till ny iPhone 5S

Hej är det någon mer som har problem att Synka över sina anteckningar från appen Svensk almanacka till sin nya iphone?Jag har inte lust att skriva in allt för hand igen. Uppgifterna kan jag inte heller hitta i iTunes när jag försöker öppnar appen på datorn, då får jag meddelandet att den inte hittar originalet.

MVH Susanne

Niklas
0

Du har inte provat att Synka via iCloud?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Sisco
0

Jo då men det funkar inte :-(. Appen funkar men anteckningarna är borta. den är som en nyköpt app

Niklas
0

Okej. Och det finns ingen inbyggd funktion i appen för att Säkerhetskopiera eller så? Jag har inte använt den själv så det är lite svårt att ge råd.

Sisco
0

Nä tyvärr.

Det finns bara en informationsknapp och trycker man på den hänvisas man till deras meiladress. Men de hänvisar att de inte svara på all mejl, tror inte heller att de kommer göra det i detta fallet då deras hemsida www.nearsingularity.com är i "redesign i progress" .

Kan du tipsa om en annan bra almanacka där det finns möjligheter att kunna lägga färgmarkeringar på dagarna för att snabbt o lätt se olika evenemang/möten/privat på månadsnivå för att slippa "öppna"varje enskild dag.

MVH Susanne

Niklas
0

Färgmarkeringar har de flesta kalendrar möjlighet att visa. Jag använder Calendars 5.

Sisco
0

Tack för snabba svar!!

Martin
0

Jag använder Week Cal och är väldigt nöjd med den.

mvh Martin