Problem att godkänna App Store-villkor
Bläddra ner och godkänn de ändrade villkoren det så kommer du vidare. Vet dock inte varför du inte kan skicka via e-post.
Det finns inget sådant :(
Det där är det bifogade nya villkoren som du har öppnat.
Gå tillbaka till "inledningssidan" där ska det finnas en Godkänn knapp längst ner på sidan.
Det finns ingen inledningssida. Det går bara klicka på "avbryt"…
Bilden nedan visar hur det går till. Först kommer det upp en text där det står att jag måste uppdatera - jag klicker på ok och kommer till sidorna ni ser. Där går det inte göra någonting, varken klicka på acceptera eller skicka som epost. Det går inte gå tillbaka någonstans heller, för då avbryts det.
Har du provat att starta om telefonen genom att hålla in båda knapparna samtidigt tills Apple-loggan kommer fram på skärmen? Jag har haft andra problem (med blanda annat App Store) och då har det funkat att göra så.
#6: Vad finns längst ner i din bild 2?
#7 Ja, men det fungerade inte :(
#8 Bild 3! Det är det enda som finns.
Skillnaden på texten i 2 och 3 är bara att 2:an är första sidan och 3:an är sista. Annars ser det likadant ut.
# TS Jag säger som Niklas: Rulla ner lite till på sidan 2 och kolla om det inte finns en godkänn knapp allra längst ner på sidan.
Jag blev också förvirrad i början när det kom nya villkor, men nu har jag lärt mig hur man gör.
#11 Som jag sa i #10 ser det ut som på bild 3. Det finns ingen godkänn knapp!
Det kan jag inte förklara för så blir det inte hos mig.
Vad jobbigt för mig dåå :(
Prova om du kan skicka villkoren till din epost.
Stäng av telefonen och gå in på din epost från en dator. Kolla om du kan godkänna villkoren på nåt sätt i det mail du fått med villkoren.
Starta telefonen igen och gå in och kolla om det finns någonstans du kan godkänna villkoren nu.
Testa om nåt av detta funkar….