iPhone iFokus

iPhone

Etikett: musik
Läst 1808 ggr
Beccometer
0

Dockningsstationen spelar inte ljud från iPhone

Hej. Jag har ett problem med min dockningsstation. När jag sätter i min iPhone 5 i stationen så hörs ett plingande som säger att jag är ansluten och jag ser även att mobilen laddar. Sen sätter jag på Spotify, och musiken spelas genom mobilen och inte dockningsstationen. Detta fungerade förra veckan, så det nu det har börjat krångla. Är det någon som vet vad felet är? Dockningsstationen är gjord för iPhone 4 så jag har en liten sladd mellan stationen och iPhone 5. / Rebecca

Niklas
0

Har du provat att starta om telefonen?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

gunvald74
0

Jag har samma problem. Funkar ibland bara, när jag startat om telefonen. Oftast inte, och när det fungerar är det bara en gång och när jag kopplar ur den är det över igen. Anita

Niklas
0

Vad är det för dockningsstationer ni har?

gunvald74
0

Hejsan

Det är en JVC stereo, och som sagt ibland fungerar det efter jag startat om telefonen, men endast en gång typ. Och oftast fungerar det inte alls, trots både en och tvåknappsavstängning. Men den laddar ju alltid när jag koppar den. Det är en iphone 4s och 30 stifts då.

Hälsningar

Anita

Niklas
0

#4: Har du möjlighet att prova om det är samma problem ifall du ansluter en annan iPhone eller iPod? Om det är det tyder det på att felet ligger i stereon. Annars kan det vara din iPhone.