iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1480 ggr
Anngerd
0

Sälja min Iphone 4

Hej!
Tänkte sälja min Iphone 4 eftersom jag köpt en ny telefon. Jag har haft den i 2 år och den är i ett väldigt bra skick. Jag har haft plast på displayen bl a. Har kvar asken med info som jag fick när jag köpte den. Den har kapacitet 6,2 GB och tillgängligt 4,0. Vart vänder jag mig och vad ska jag ta för den?

En annan sak hur får jag över informationen till den nya och hur nollställer jag den jag tänker sälja. Den nya telefonen är också en Iphone.

Mvh

AnnGerd

Niklas
0

Här kan du läsa hur du säkerhetskopierar din gamla iPhone så att du kan flytta över data och inställningar till den nya: http://iphone.ifokus.se/articles/5063fdb5d3b4fd229f001c5d-sa-har-raddar-du-dina-data-innan-olyckan-ar-framme?readstate=false&articles-1 När du har gjort det kan du starta din nya iPhone och välja att återskapa den från en iCloud-kopia. Efter att du har kollat att allt från den gamla telefonen verkar finnas i den nya kan du nollställa din gamla iPhone så att den som köper den inte kan se vad du har haft i den. Det gör du under Inställningar > Allmänt > Nollställ > Radera allt innehåll och inst. Vad du ska ta för den gamla telefonen kan du kanske få en uppfattning om ifall du söker efter likadana telefoner på exempelvis Blocket.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning