Visa senaste samtal i iPhone
Hej Jag undrar hur långt tillbaka man kan se de senaste samtalen i en iphone 5? Jag skulle vilja kunna se en månad tillbaka, går det? något man kan ställa in? om inte kan man ladda ner någon app för detta? Tacksam för snabbt svar! Mvh Carina
"Lev livet idag, imorgon kan det vara försent"
Kram
PTCina
Om du inte har rensat din samtalslogg borde det väl gå?
Du menar att men rensar alla de senaste samtalen? Nej det går inte?
Kram
PTCina
Jag ser samtal som ringdes i september förra året.
ok så vad kan då problemet vara?
Kram
PTCina
Är det så att samtalshistoriken är begränsad? har ett stort behov av lång samtalshistorik (månader tillbaka) i mitt arbete så det är därför jag är envist frågar om detta :)
Kram
PTCina
#4: Du har väl inte beskrivit något problem? Jag såg bara frågor.
okej, ber om ursäkt. Problemet är att jag inte ser flera månaders samtalshistorik bakåt i tiden. Har för mig att jag lade denna fråga under gruppen problembeskrivning ;)
Kram
PTCina
Om du bläddrar längst ner i samtalslistan, vad står det för datum på den nedersta då?
Torsdag så ca en vecka sparade ungefär 100 samtal
Kram
PTCina
Har nu googlat på detta och det enda jag hittar är denna länken då det verkar vara någon defaultinställning att gränsen för sparade samtal är 100 st. http://www.iphoneinfo.se/forum/apps/7284-app-samtalshistorik.html kan detta stämma?
Kram
PTCina
Problemet är löst! Jag ringde en butik som säljer appleprodukter och de bekräftade att efter 100 samtal så raderas de första efter hand.
Kram
PTCina
Ah, 100 olika personer kommer jag aldrig upp i.