iPhone 5 stänger ner appar.
Jag har en iPhone 5 som jag är nöjd med och jag när jag fick den så trodde jag inte att samma problem som jag hade med min iPhone 4S skulle uppstå men det gjorde det.
Om jag är inne på en app så kan mobilen när som helst bara stänga ner appen, det spelar ingen roll vilken app det är.
Har provat att återställa mobilen från grunderna men problemet kvarstår, och som sagt så gjorde min iPhone 4S exakt samma sak under de knappt två år som jag hade den, provade med att återställa den flera gånger men problemet kvarstod.
Är det fler som har/haft problemet? Vad kan man göra åt et?
Det är jobbigt om man är mitt inne i ett spel och så stänger den bara ner spelet eller om man läser något på internet och så stänger den ner och man får leta på det igen.
Kram Janina :)
Testa stäng av och på mobilen :) Funkar på min.
#1, det hjälper inte på min, den fortsätter att stänga ner appar.
#3 det är alla appar.
Jag har iOS 7.0.4.
#4 Men det har gjort så sedan jag fick mobilen och min iPhone 4S gjorde samma sak.
Minns inte när det började men de var inte långt efter att jag fått den och min 4S:s fick jag julen 2011.
Det enda jag kan tänka mig löser det, om det inte är ett hårdvaruproblem, är att återställa iPhone och göra det som en ny enhet. Det betyder att allt du har i den försvinner. Jag skulle dock vänta på iOS 7.1 först för att se om det blir någon skillnad. Jag tror nämligen att det är iOS som är instabilt, inte att du har fått korrupta filer i det.