iPhone iFokus

iPhone

Etikett: frågor-och-problemlösning
Läst 2729 ggr
Charlott_
0

Musik från dator till iPhone

Hej!

Är så omodern och använder inte Spotify i mobilen så jag lägger istället in musik på iPhonen genom iTunes. Nu de senaste har de INTE GÅTT! Vad ska jag göra? Får ju panik!

Den är lite halv min iPhonen i övrigt,  låsknappen fungerar inte längre å hemma knappen är seg så har en rörlig hemma knapp på skärmen.

Men hur ska jag få in musik på min mobil, de har ju gått förr. Varför går de helt plötsligt inte? :(

Niklas
0

Vad händer när du försöker lägga in musik i iPhone med iTunes?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Charlott_
0

#1 Absolut ingenting, kan försöka 100000 gånger och musiken finns ändå inte på mobilen när jag sedan kollar :(

Niklas
0

Har du dubbelkollat i iTunes att det är förbockat vad du vill Synka över?

Charlott_
0

#3 Ja det tror jag, jag har inte rört något sen det fick att föra över musik sist! :/

Niklas
0

Nej, men något måste ju har ändrats eftersom det inte fungerar längre. :-) Om du är säker på att inställningarna är rätt kan du prova att installera om iTunes. Det brukar lösa en del konstiga problem.

Charlott_
0

När jag lägger in musik så går jag alltid till Sammanfattning- Alternativ (Högs upp i vänster hörn)- Lägg till i bibiliotek. Och sen så markerar jag den musik jag vill ha in och sen trycker jag på Synka.

Det var en vän som visade mig det och det har alltid gått att lägga in musik på det viset innan.

[Andez]
0

Samma sak hände mig vid senaste uppdateringen på telefonen. All musik utom en enda låt är borta från telefonen. Jag har inte ändrat något och allt ser ok ut i iTunes. Märkte också att ett inköp jag gjorde på  telefonen inte laddats ned i iTunes fast det är inställt så.

Har testat det mesta utom att återställa telefonen och får inte ordning på det.

Niklas
0

#6: Det låter rätt. När du trycker på Synka händer alltså ingenting alls? Då skulle jag prova att installera om iTunes. #7: Så det blev ingen skillnad när du installerade om iTunes?

Charlott_
0

#7 Jag har inte senaste versionen på min iPhone, har inte vågar uppdatera den då min låsknapp inte fungerar längre :/

#8 Ja det kan jag försöka med då! :)

Charlott_
0

#8 Det funkade inte med att ominstallera iTunes :(

Niklas
0

Det var synd. Om inte en Återställning fungerar tror jag att det har blivit något hårdvarufel i och med att du skriver att knapparna fungerar dåligt.

[joab]
1

Finns det tillräckligt med ledigt utrymme i telefonen så att musiken kan få plats?