Week Calendar för iPhone - behöver hjälp
Hej! Efter uppdatering av iPhone 4s till iOS 7 har jag fått problem med Week Calendar. Jag använder Week Calendar för att hålla ordning på min sons taxiresor till och från skolan, eftersom jag måste redovisa dem till kommunen varje månad. Jag skriver upp taxitiderna i förväg för hela terminen, och när det blir förändringar, ändrar jag tiden, markerar aktuell resa med färger och gör anteckningar om varför. Jag färgmarkerar även resor som "gått bra" resp dem där taxin varit sen resp uteblivit. Jag vill att allting ska sparas så att jag kan gå in i efterhand och läsa. Efter uppdateringen till iOS 7 får jag inte detta att fungera. Det som händer är att allt från gårdagen flyttar sig och lägger sig på innevarande dag. Med samma information som innevarande dags taxiresa. Så för varje dag som går ökas antalet taxiresor som lägger sig på innevarande dag med 2 (1 på morgonen och en på eftermiddagen). Och det är inte så jag vill ha det. Hur gör jag för att det jag lagt in ett visst klockslag en viss dag stannar kvar där? Det är väl en inställning, men jag hittar den inte/förstår inte. Någon som vet? PS På bilden är de blå "staplarna" strax efter kl 8 och kl 16 lördag (idag) de taxitider som har flyttat fram från passerade dagar. Om man expanderar kalendern i sidled så syns det att det står "Taxi 08.05" resp "Taxi 16.00" i varje stapel. Det borde ha stått Taxi 08.05 resp "Taxi 16.00" varje vardag i samma fält som staplarna på lördagen istället.
Du har inte råkat få någon repetition av händelserna?
Jo jag ställde in repetition alla vardagar terminen ut för att slippa lägga in tiderna alla dagar.