Annons:
Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 3402 ggr
sussa08
2014-01-31 07:39

Iphone 4S startar saker av sig själv?

Hej! Min Iphone beter sig jättekonstigt.. Det började igår när den tog bort alla mina kontakter, inget större problem då jag bara importerade kontakterna igen som automatiskt sparas på mitt simkort… Idag har den börjat med att starta röststyrning och musik av sig själv?? Eller ja det är inte musik men jag lyssnar på ljudbok… Det är aningen störande då jag är på jobbet, och jobbar med att svara i telefon och har handsfree i örat för att kunna lyssna på min bok när jag inte har samtal… Men idag går inte det då telefonen helt plötsligt får för sig att starta både boken och röststyrningen.. Någon som varit med om liknande? Vad kan jag göra?

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Annons:
Niklas
2014-01-31 10:31
#1

Har du provat att starta om iPhone? Håll in hem-knappen och av-knappen tills den vita Apple-loggan syns.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

sussa08
2014-01-31 14:47
#2

Ja det gjorde jag när den började… Provat alla Omstart jag kom på, nu sen lunch har den inte bråkat alls med mig? Förstår inte vad den håller på med.. Den kanske har ett par dåliga dagar bara, haha! Men ja, sen lunch har den betett sig helt normalt utan att jag gjort något…

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Niklas
2014-01-31 14:55
#3

Okej. Om problemen kommer tillbaka skulle jag föreslå Återställning till en iCloud-kopia. Det kan också lösa svårförklarade problem.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

sussa08
2014-01-31 14:56
#4

Tack! Det testar jag i så fall :)

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Upp till toppen
Annons: