Fabriksåterställning av iPhone
Hej!
Tidigare hade jag en iPhone 4s, det var något underligt med denne (förmodligen handhavandefel), Minnet var fullt oavsett vad som gjordes, trots att jag knappt hade några appar/spel var minnet fullt även om jag raderade all internethistorik och alla bilder. Om jag kopplade upp den till datorn visas en massa "lokal diskar", har ingen aning om vad dessa fyller för funktion, de går varken att radera eller öppna.
Jag bytte nyligen till en iPhone 5s, för att säkra de få appar jag har gjorde jag en kopia via iTunes (jag använder inte iTunes i övrigt)… vilket medförde samma problem i den nya mobilen. Lät det vara så i någon månad, men det blir bara värre. Nu måste jag helt enkelt göra en total Återställning, allt måste bort, det som går förlorat får vara borta. Så länge jag blir av med problemet kan resten kvitta, det känns dumt att ha en helt ny och börja med ett gigantiskt problem som hindrar användningen.
Nu är min fråga, hur görs en total Återställning av iPhone?
Tacksam för svar!
MVH, Smilla
Medarbetare på Snäckor iFokus
Du gör en total Återställning av iPhone genom att välja Inställningar > Allmänt > Nollställ > Radera allt innehåll och inst.
Ja, om du inte har något som varken är innehåll eller inställningar. :-)
:-)