iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 1567 ggr
Diffy
0

Hur får man bort en iPhone-app helt?

Jag har ett litet problem som jag vet inte hur man ska göra med och hoppas nån kan hjälpa mig med :)
Laddade ner en app som ville ha tillgång till mikrofonen dum som jag var tryckte jag nej, nu när jag skulle testa den så funkar ju inte appen utan mikrofontillgång och jag har titta på inställningar och så för att se om jag kan tillåta det i efterhand men hittar inte :( sen har jag raderat appen från själva skrivbordet om man nu kan säga så och ominstallera den men den rutan kommer inte upp igen för telefonen minns tydligen appen.

Nån som vet hur jag kan göra för att få bort appen helt eller hur jag kan ändra inställningarna på den?

Har en 5c.

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

[Alexandralanstrom]
1

jag är inte helt säker men man går in på instälningar, sen trycker man på den appen som man ladda ner och så står de ljud> mikrofon- ljud av/ljud på . så trycker du på ljud på :) hade samma problem engång ;)

Diffy
0

har varit inne på inställningar och kikat runt men hittar inget :( de enda appar som kommer upp där i listan är angrybirds och ett spel som barnen ville ha och nått som antagligen ingick i mobilen när jag köpte den nike+ipod app…

:(     att det ska va så krångligt att radera en app helt :S :P

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

[joab]
2

Om du har iOS 7 så går du in på Inställningar, Integritetsskydd, Mikrofon. Där avgör du vilka appar som ska ha tillgång till mikrofonen.

Diffy
0

Ooooooh joab  TAAACK!!!! Det funka :D :D