Apple store
Är Applesrorebutikerna samma som Applebutikerna? Jag jag bet att detta låter knasigt, men enligt Apples hemsida finns det då bas tre butiker i Sverige?! Stämmer det? Spontant verkar det osannolikt, har bestämt För mig att jag varit inne i en applebutik här i närheteen.. Kommer bara inte ihåg var 😝
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Det stämmer bra att det bara finns tre butiker i Sverige. Om du har bekymmer med t ex iPad så ska du gå till denna sida: http://www.apple.com/se/support/products/ipad.html
Tack! ❤️
//Ida
Utöver Apples egna butiker finns det många återförsäljare också. Det är kanske hos någon av dem du har varit.
Ja det måste det varit, men grejen är att jag inte minns något annat än Apples produkter i butiken. 😝
//Ida
Nä som sagt inte viktigt. Brukar aldrig vara i just Partille. Men det är klart om det ligger i Allum så kan det varit där 😝 Jag får kolla om jag inte kan släppa det. 😘
//Ida
Hehe … Det är i Allum butiken ligger.
Då kan det nog varit där! Men det känns som länge sen jag var i Allum, och inte så länge sen jag tittade på nya paddor och iMacar 😍.. Och känslan av andra produkter är obefintlig.. Men set är säkert så de lagt upp det i butiken 💃 Men min tidsuppfattning är långt ifrån på topp 😝 Hehe!
//Ida
#4: Ofta säljer de bara Apples produkter och inredningarna kan påminna om Apples.
#9 i så fall förklarar DET en hel del! *förvirrad* 😘😍💃
//Ida
Var i Allum idag, och fick hjälp med paddan! Så skönt att det ordnade sig! ❤️ De var jättesnälla och ägnade en lång stund åt min opigga lilla padda. Nu ska jag försöka ladda ner senaste iCoud-backupen och hoppas att allt funkar.
//Ida
Vet du vad de gjorde? Gjorde de en ominstallation av datorn?
EDIT: Såg att du svarade på frågan jag ställde i den andra tråden: http://iphone.ifokus.se/discussions/53110cd78e0e746c44000c4d-min-ipad