iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1894 ggr
Tintin82
0

Facebook i iPhone

Skaffade mig en ny iPhone idag en 4 s…sitter och tittar igenom den och nu ikväll så skulle jag in på Facebook. Jag har samma sim kort och telefon nr som på den gamla och samma lösen ord. När jag precis kom in på Facebook så undrar jag om jag måste göra om min Facebook för jag hittat inte min gamla trots att jag har samma inloggningsuppgifter??

Humi
0

Du behöver inte göra en ny facebook bara för att du har bytt telefon.

Vad står det när du fyller i ditt användarnamn/lösen?
Kör du med facebook appen?

Tintin82
0

Ja jag tog hem den appen men när jag loggat in så ser det inte ut som min utan det verkar som om jag får fylla i allt på nytt om ingen annan har förslag

Niklas
0

Är det en begagnad iPhone?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Tintin82
0

Nej

Humi
0

Vad är det du måste fylla i på nytt? Ett nytt konto där du ska fylla i personnummer osv.?

Niklas
0

Det låter konstigt. Jag har inget förslag hur du kommer till rätta med det.

Tintin82
0

När jag väl kommer in på Facebook så står det mitt namn men det är tomt om jag trycker på vänner knappen och informationen som jag skrivit om mig själv är borta… jag vill väldigt gärna fortsätta använda fb och undrar om jag skulle sparat på något sätt på iPhone 4 när jag gick över till 4s?? Eller vad är problemet?? Ska jag verkligen behöva göra allt igen alltså lägga ut information ??

Humi
3

Prova att ta bort appen och ladda ner den igen. Ingenting sparas på din telefon, allt ligger på facebooks servrar.

Tintin82
0

Kan det har att göra att jag bytt användarnamn och lösenord fast mitt namn står där och när jag är född men inget annat

Niklas
0

Det låter inte så. Prova förslaget i #8.

[Jens]
1

Se också till att det är den riktiga facebook-appen för det finns några alias som försöker lura kunden att tro att det är den de ska ladda ner.

https://itunes.apple.com/se/app/facebook/id284882215?mt=8