Svår-laddad iPhone
Har så fruktansvärt svårt för att ladda min 5s… Googlade runt lite & fick reda på att den lätt samlar på sig dam i hålet, men har "pillat" lite med tandpetare utan någon lycka. Tips? Vad kan jag göra? Har flera laddar sladdar så är 90% säker på att det är mobilens fel.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Jag brukar använda kontaktspray och tryckluft på sprayburk.
Laddar du i dator eller med Laddare?

I datorn? Har sladd till el uttaget
20 årig djurgalen moder*
#3: Okej. Om du har möjlighet kan du prova om det fungerar bättre med en annan laddsladd. Det händer att de glappar. #4: Det vore bättre om du ställde frågan i ett nytt inlägg eftersom det handlar om något annat. I korthet går du till Inställningar > Allmänt > Nollställ > Radera allt innehåll och inst.

Har 4 olika sladdar & skulle bli förvånad om det är glapp i alla :P
20 årig djurgalen moder*
Okej. Har du provat mer än en Laddare?

Ja, har väl 3 här hemma + när jag varit hos vänner och bekanta. Som jag skrev i inlägget så är jag 90% säker att det är mobilens "fel" har dock inte varit så alltid
20 årig djurgalen moder*
Då tycker jag du ska gå till en av Apples butiker eller en återförsäljare och be om hjälp. Jag är rätt övertygad om att ingen inställning kan påverka laddningen.

Installeringar är inget jag funderar på heller. Som jag i trådarbeten nämnde så har jag fått reda på att damm tycks komma in i uttaget på 5an väldigt lätt. Och min fråga är då vad man kan göra åt det?
20 årig djurgalen moder*
tryckluft