Lägga över bilder från dator till iPhone
hej! Jag har nyss lagt över alla mina bilder från min iphone till datorn så jag kan radera de på telefonen och få minne. Men när jag vill (testa) lägga tillbaka bilderna till telefonen funkar det inte riktigt. Jag vet inte hur man gör! Skulle någon kunna förklara? Jag testade att dra en mapp till iphone enheten och även kopiera några bilder och klistra in de där. Gör jag fel?
Denna kommer upp när jag gör så.
Om du ska lägga in bilder från dator till iPhone kan du Synka över dem med hjälp av iTunes. Är det bara ett fåtal bilder skulle jag hellre kopiera in dem med hjälp av Dropbox, Box.net, BitTorrent Sync eller liknande. Det tycker jag är smidigare och då behöver man inte koppla iPhone till datorn heller. Glöm inte att Säkerhetskopiera bilderna i datorn så att du inte riskerar att förlora dem om datorn skulle gå sönder.
Öppna bilden i Dropbox, tryck på dela-knappen, välj "Save image".
Tror det funkar nu!
Bra!
Alltså fick över allting, förutom videosarna på 5SOS! Alltså är jätteledsen de videorna var jättebra, o nu tittade jag på min kompis telefon (som jag filmade med) och videorna var inte där heller. Vad ska jag göra?! Jag kan inte komma ihåg att jag raderat dom! Kan man få tillbaka videor på något vis? Är heartbroken 😭
Har du synkat telefonen med iCloud så att det kan finnas kvar en kopia där?
Det vet jag inte .. kan fråga
Om hon inte har det, kan man lämna in telefonen någontstans o betela för att få bilderna tillbaka? Hur lång tid skulle de ta?
#12: Förmodligen finns det såna ställen. Jag vet dock inget.
Okej .. tack.