Bilder och musik i iPhone
Men varför kan jag inte föra över bilder från min iphone till datorn!? Jag som snabbt tänkte tömma den på bilder och lägga över musik innan springturen. Det går tydligen inte?
I have no sympathy for people without empathy
Vet inte varför du inte kan föra över bilder från iphone till datorn, men jag kan det iaf. Jag har iphone 5, Det är inga problem för mig att göra det. Jag är ingen expert på att förstå varför du inte kan göra det. hoppas ngn annan kan svara hur du ska göra
Jag kopplar in mobilen och öppnar upp mappen. Det står att jag har filer där men när mappen väl är öppen är det TOMT ?
Alltså varför står det att datorn inte kan hitta filmer eller bilder på enheten när jag har massor? Det är nu jag ångrar att jag skaffade iphone… Anade att det skulle bli såhär, hade ju blivit varnad att precis ingenting går att göra. Man är låst.
Nu verkar det gå. Tydligen så måste man "lita" på datorn genom att klicka på något på mobilen.
2014 och inte en enda bruksanvisning med. Och inte heller stod den lilla detaljen på apples hemsida. Bra genomtänkt där!…
Användarhandboken för iPhone hittar du bland bokmärkena i Safari. Det brukar ligga längst ner.