Uppdatera till senaste iOS?
Har en iPhone 4s på snart två år som fortfarande har den gamla uppdateringen på iPhone (alltså iOS 6) och jag är väldigt osäker på ifall jag faktiskt vågar uppdatera.
Vad tycker ni? Riskerar jag väldigt mycket ifall jag gör det? Kan mobilen bli seg eller liknande?
Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still
willing to get our hands dirty”
†
Jag uppdaterade min mobil för ett litet tag sen och den är 3 år! Det funkade jättebra och den blev till och med snabbare. Men jag överförde mina bilder till datorn först eftersom det va ca 2000 bilder
Be the best version of you.
- Zoella
#1 Åh, okej! Då måste jag verkligen fundera på det! Blir extremt förvirrad när det kommer till iOS 7 på iPhone 4 och 4s för vissa älskar det och vissa säger att det förstör hela mobilen!
Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still
willing to get our hands dirty”
†
Jag gillar den :)
När jag hade min iPhone så tvekade jag inte ens att uppdatera till iOS 7. Hade sett många videos på YouTube om det operativsystemet och tyckte att alla nya funktioner var jättebra. Precis som NordicSunset skrev så blev min telefon mycket snabbare än vad den var tidigare, surfen blev jättesnabb när man inte hade trådlöst även fast man hade 3G och inte 4G nät.
Dessvärre så strulade iMessage en del som kunde vara lite irriterande, men det löser man oftast genom att starta om telefonen eller göra en nätverksåterställning. Då brukar iMessage hoppa igång igen. Nu var det dock länge sen jag hade en iPhone så dom kanske har löst det problemet nu.
Jag tycker definitivt att du ska uppgradera dig till iOS 7, det är både snyggt och enkelt!
❝ The truth is rarely pure, and never simple. ❞
Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.