iPhone startar inte, återställning fungerar inte
Nu ber jag till högre makter att någon här på sajten ska veta vad det är för fel på min telefon, iPhone 4!
Igår dog den, utan förvarning. Jag är säker på att jag iallafall hade runt 16% batteri kvar. Jag satte då i laddaren och försökte starta upp den, äpplet visades men sen slockande telefon igen och äpplet visades säkert var 20e sekund för att sen försvinna igen. Testade då att koppla in telefon i datorn och iTunes föreslog då en Återställning, vilket jag gjorde men ingenting hände. Läste då på Apples sida och hade en iTunes uppdatering som inte gjorts, så jag uppdaterade iTunes och testade återställa telefonen igen - utan framgång. Nu när jag försöker återställa telefonen så kommer ett felmeddelande upp, och jag har verkligen testat allt som står på Apples sida om det här problemet, men ingenting fungerar. (Har inte testat det med portar och servrar eftersom jag inte har den blekaste om hur man går tillväga). Är det nån som varit med om liknande, eller vet vad jag ska göra? När jag laddar telefonen normalt så dyker iTunesloggan och laddaren upp på skärmen, fast den inte är kopplad till datorn.
Hjälp nån?
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Har du provat att låta telefonen sitta på laddning en natt?
Ja, det hände igår kväll så telefonen fick ladda under natten.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Okej, händer det något om du håller in hem-knappen och av-knappen samtidigt i ungefär tio sekunder?
#3 Nej, ingenting. Jag har gett upp och beställt en ny telefon.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Vad jobbigt. Vad beställde du för telefon i stället?
Samsung Galaxy S4 Plus blev det 🙂
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Den vet jag att många är nöjda med. 🙂