iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 3559 ggr
BeaW
0

Pdf-filer i iPhone.

Hej. Jag har nån gång laddat ner div infoblad via safari som är i pdf-format. Men det verkar inte som att dom går att spara så man kan läsa dem offline, utan när safari stängs ner så måste man hämta dem igen nästa gång. Kan man på nåt klurigt sätt spara dessa pdf-filer?

danion
0

Lägg till i läslistan så ska du kunna läsa den senare i offline läge. Du hittar den bredvid Bokmärk knappen efter du tryckt på Dela. Detta fungerar i iOS6 och senare

Basiskt Joniserat Vatten är den saknade länken till allmän hälsa och prestanda

BeaW
0

Nä, det funkade inte. Jag har iOS 6.nåt… Men det kanske inte funkar i trean? Det borde väl finnas en app för det?? Är det bara jag som har usel täckning både hemma, på badstranden och på jobbet? Suck…

[joab]
0

Har du prövat att öppna PDF:en i inbyggda appen iBooks? Jag tror att den lagras offline då.

[joab]
0
BeaW
0

iBooks är inte inbyggd i iPhone3, och den kräver iOS 7 som lägst…. 

Tack för förslaget i alla fall, den skulle ha funkat tror jag.

Fler förslag?

BeaW
0

Jag hittade en till app som funkar för pdf, nämligen eböcker från elgiganten. Nu ska jag bara fixa att lägga över bladen…

Tack för hjälpen

Bea

Zidizen
0

Ja det stämmer. iPhone 3 stödjer inte offline Läslista. Men det finns ett flertal appar som kan öppna PDF filer och även spara dem för offline visning. Och du har hittat en av dem ser jag.

BeaW
0

Ja, den var jättebra! Funkar som VLC-appen, man öppnar "appar" i iTunes på datorn och väljer "Lägg till fil" så löser den det själv. Och tar ta-me-tusan ingen plats heller!!