iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 2823 ggr
[oroligkaninägare]
0

Byta framsida på iPhone 5s

Jag trilla idag så min mobil far i backen även jag går det att beställa en ny framsida och sätta dit den själv med sådant kitt?

Niklas
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om du är lite händig kan du nog byta display på iPhone 5S. Här är en video som beskriver hur du byter ut en trasig skärm.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Blåtummen
0

Det är en del smått som skall tas isär och en del bändande…  Sedan skall de sättas ihop igen…. Jag skulle ta i beräkningen att den kanske inte fungerar efteråt…  Man ser tydligt att de och är med på filmen har gjort det många gånger förut och går något fel så kommer nog verkstaden tar rejält betalt.

Säkrats är att  lämna in mobilen på  reparation och finns det minsta risk att tappa den igen,  köp ett rejält fodral till mobilen.

BeaW
0

Niklas? Får man göra "reklam" här?

Niklas
1

Det beror på vad du menar med "reklam". Om du klickar på länken Skrivregler längst ner på sidan kan du se vad man får och inte får.

BeaW
0

Med : 

• Skriva inlägg i reklamsyfte eller marknadsföra produkter/tjänster utan medgivande från iFokus.

• så menas sånt som jag har ekonomisk vinning av eller?

• Jag skulle vilja tala om var jag bytte batteri på telefonen, för det blev en helt ny telefon och detta till i mina ögon ingen kostnad alls. Men jag törs inte skriva ut det för jag vet inte om det räknas som reklam.

Niklas
0

Det är okej om du berättar om dina erfarenheter av en reparation och vem som utförde den.

BeaW
0

Ok. Tack. Jag lämnade min mobil till ett företag som heter Norrmobil som då råkar ligga här i Skellefteå. 

#1 Om du tittar in på deras hemsida så finns det fullständiga instruktioner för hur man betalar och skickar. Ett tips är dock att du ringer eller mailar dit först och beskriver vad som har hänt. 

Hemsidan håller på att byta utseende så den släpar lite efter vad gäller uppdateringar, tyvärr. Men dom svarar i telefon, har bra öppettider och är väldigt serviceinriktade.

Norrmobil.se