iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1307 ggr
Tessan01
0

Vilken iPhone bör jag välja?

Hej! Jag skall skaffa en ny mobil, men vet inte vilken modell. Har kommit till slutsats att det får bli en från Apple. Jag undrar vilken skulle ni rekommendera, iPhone 4, iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5s eller iPhone 5C? Jag vill gärna att den tar hyfsat bra kamera, och en del minne. Har själv lite kollat på 5s, så undrar av er som har en sån lur. Är den värd priset? Tar den bra bilder ( för att vara en mobil ). Och kan man låsa upp den som på andra iPhonar eller bara med fingeravtrycket?

Zidizen
2

Touch ID är bara en funktion så du slipper använda låskoden. Är Touch ID Avaktiverad så låser man upp mobilen som vanligt med låskod. Om nu den också är aktiverad förstås. Annars kan du köpa en begagnad iPhone för ett lägre pris. Nu när 6:an ryktas komma i september så finns det nog många som vill sälja sina iPhones. Iphone 5 har en bra kamera men 5S har en mycket bra kamera. Blixten är speciell som framhäver mer naturliga/varma toner i mörka förhållanden. Plus så kan du filma i högre fps (rutor/sekund) och kan redigera häftiga slow-motion filmer direkt i mobilen.

Tessan01
0

#1 Tack så mycket för sitt svar! Då är det nästan säkert att det blir en sådan. :) Ja, kommer iaf skaffa den först vid julen eller i April nästa år, då jag fyller år. ;)

Tiddelum
0

5s tar rätt fina bilder och video i slowmotion. :)

Castiel.
1

Jag har haft en iPhone 5C i lite mer än två veckor nu och jag är supernöjd med den. Dock så har den inte Touch ID funktionen som 5S har och inte heller slowmotion video, men övrigt tycker jag att det är en supersnygg design och väldigt behaglig i handen. Finns i olika färger :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Bodin99
0

Att nån köper nytt nu är iPhone 6 är på ingång..

neasfotografier
0

Har haft en iPhone 5s sen i januari och är helnöjd!
Kameran är bra och touch ID är väldigt smidigt. Men använder både touch ID och låskod för att låsa upp telefonen. Båda lika mycket skulle jag nog säga :)

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Tessan01
0

Hoppsan, kände att jag börjat gilla mer och mer 5c. Då jag tycker inte att det är någon stor ide med att betala en tusen lapp för Touch ID och dubbel blixt ljus, samt Slow Motion filmning. Tycker att jag kan klara mig utan dom också. Okej, visst är Slow Motion rätt coolt men man kan fixa det på datorn eller kanske med nån app. ;) Nu är frågan bara att tycker ni som har 5c att den tar bra/ok bilder? Jag älskar bara 5c:s färger :D Tack så mycket för era svar! =)