Vilken bakgrund har ni på eran iPhone?
Jag är nog väldigt tråkig för jag har originalet =)
Och jag är nog väldigt tråkig som har gjort en mörk, tråkig bakgrund som inte tävlar om uppmärksamheten med app-ikonerna. 🙂
Fin bakgrund du har :) Smart drag :)
Snygg bild vart fanns den ? :)
Du har fått den via PM.
#9: Den tycker jag var läcker.
Oh, vad jag älskar bakgrundsbilder! Jobbigt, det tar jättelång tid att lägga in bilderna… Äh nu kommer nog fler imorgon.
Används både på padda och iPhone :)
Mycket snyggt #23 ;)
Tack.
Man kan ha bild på sina katter som bakgrund, OM man vil det på skrivbordet, Det har jag just nu iaf. Byter då och då olika bakgrunder. Finns även Appar med fina bakgrunder.
#28 # 29 Vilka snygga.
som min.
Aa
Vit iPhone 5, hemskärm:
Kom du ihåg bilden?
I det vilda och du hann ta en bild på lämmeln?
#43 I fjällen blir det någon gång med jämna år ett s k lämmel-år. Då drar de flesta lämmlar iväg för att det har blivit för många på samma plats och dom blir som om dom vore höga - bara går och går och går och är inte rädda för nåt och stupar tillslut, eller blir överkörda… Man hinner ledigt fota dem, för dom är beredda att slåss för sin åsikt!
#41 Riktigt snyggt! Är bordet den ligger på lika välstädat😃?
Wow! Här skulle man ha en "gilla"-knapp. Faktiskt enda fördelen med Fb, om jag får säga det själv…
Det finns ju 'Bra inlägg' ;)
#48 😂 ..jasså, det är det den ska användas till…😂
#55 Var är bilden tagen, antar att i Finland då Sonera är Telia, fast finsk då ;) Haha, reagerade på det då är själv finsk. Men riktigt snygg bils du tagit, vart det nu än är! =)
#56 - Tack så mycket! Skarpsynt av dig. 🙂 Bilden är tagen på Klobbskat på Replot ute i Kvarkens skärgård en augustikväll ifjol.
Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus
#57 Okej, har inte varit där. Men skulle inte säga nej tack till det ;)
Bilden jag har när man ser apparna :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Nu ville inte bilden laddas upp, vet inte vad som hände… Skit samma!
#60: Har ni en levande orm i klassrummet?
#64 Japp! Men jag går en djurvårdslinje på gymnasiet så. ;) vi hjälper till att ta hand om honom osv. Så det är som "vårt" djur. :)
Aha, okej. Exotiskt. :-)