Fick hem min iPhone 6 idag!
Har du köpt något av fodralen som finns från Apple, läder eller silikon?
Nej, jag har inte det. Har inte riktigt bestämt mig ännu om jag ska ha det eller inte. alltså just ett skal/fodral för jag har alltid varit emot det tidigare.
Det känns väldigt ovant att ha på/av-knappen på sidan men man vänjer sig kanske till slut…
Kul!
Verkligen Niklas och denna helg har jag inte så mycket annat planerat utan nu ska jag ägna mig åt att lära mig mer om iOS8. Widgets t ex ? Jag tolkar det som om det inte går att ha det på hemskärmen utan enbart i notisfönstret?.
Måste fördjupa mig lite mer i det här. =)
#5 vet du om alla 6:or har det där omtalade böjnings-problemet? Får min på måndag och hoppas ju verkligen att den håller sig rak :)..
Medarbetare på Chihuahua
Grattis till din nya telefon! Blir det en 6a eller 6 plus ?
Jag tror att ingen telefon har böjningsproblem utan då är man väldigt oaktsam om sin telefon för att problemet ska uppstå. Videon som har spridits som en löpeld är ju så fel tycker jag. Personen ifråga utsätter telefonen med mycket våld och då är jag inte förvånad över att telefonen går sönder.
#7 Tackotack, och detsamma:)! Din ser jättefin ut, tur du hade som fick din direkt ;) Blev en 6:a 64gb guld för mig, kände att plussen blev för stor både för ficka och hand för min del! Har ju haft min 4a i 3år nu haha, men den har verkligen varit grym, inga sprickor eller nåt alls, och aldrig har den varit seg eller hängt sig! har dessutom aldrig haft skydd på den:) blivit lite krångel med micen bara, typ lort där man pratar i liksom, man får typ skrika lite haha :) oh vad skönt att höra, hoppas verkligen jag inte böjer den :) längtar så sjukt mkt till måndag, för ovanlighetens skull :p
Medarbetare på Chihuahua
Jag var till butiken Tre idag för att byta simkort åt min äkta hälft som kommer ta över min 'gamla' telefon (iPhone 5S) och då passade jag på att både känna och titta på iPhone 6 plus och jag är väldigt glad över att jag valde iPhone 6 för 6 plus var en gigant och lämpar sig inte alls som en telefon utan snarare som en mini surfplatta.
Lova nu att du tar "Widgets" som kvällslektyr och lär dig mycket, så du kan lära oss andra😉
Ser fram emot tips!
Haha Johnny … mm ska försöka hitta lite info 😉