Någon som köpt sin iphone ny kontant?
Köpte precis en Iphone 6 i applebutiken. Den är jättefint, men funderar på att lämna tillbaka den igen (öppet köp 14 dgr) eftersom den var dyyyr, en charterresa typ! Det visste jag givetvis när jag köpte den, men var impulsiv och slog till.
Nån som köpt sin nya Iphone cash i butik o kan lindra min ångest? 🤐
Jag behöver ersätta min 4s men det får nog bli en Applerenoverad 5:à för 4T, det kostar för mycket att ha det senaste tycker jag. Vilka alternativ har du?
Vad får du ge för en renoverad ip5?
Mina alternativ är att lämna tillbaka telefonen o få pengarna tillbaka, eller också behålla den och svälja -6000:- nånting.
#0: Jag brukar köpa iPhone kontant i Apple Store men jag vet inte om jag kan lindra din ångest för det. Det är mycket pengar. :-)
#3 Jodå, den lindras lite. Då vet jag att jag i alla fall inte är ensam om att göra såna affärer 🙂
Fick ett infall när jag var i Applebutiken och tittade på telefonen, och valde att slå till. Blev själv överraskad. Fin service hade de också; säljaren knappade in mitt telefonval i en handdator, och ut kom en annan säljare med telefonen i handen. Han hälsade och vi skakade hand. Sen blev jag mottagen av en annan säljare som erbjöd sig att hjälpa till med allt som behövs för att få igång telefonen.
Sammantaget kändes den upplevelsen väldigt bra. Ångesten över hur jag spenderat kom senare.
Det är så det brukar vara. Viken Apple Store var det?
Det var i Malmö 🙂