Värderingshjälp för iPhone 4 :)
Har verkligen noll koll, vet någon vad man kan ta för en IPhone 4 16gb? Har haft den sen ny, den funkar jättebra, har aldrig låst sig eller så. Den är helt fri från kantstötningar eller sprickor. Det enda som är dumt med den är att det är smuts i micen, eftersom man måste prata högt för att man ska höras. Annars är den jättebra:) Är 500:- rimligt?
Medarbetare på Chihuahua
Känns inte som den vore värd nånting om det är uppenbara problem. Åtgärda problemet och sen kan jag tycka att den vore värd 500 kr för du pratar väl om iPhone 4 och inte 4S ?
Tusen tack för svaret, då behåller jag den som extratelefon :)!
Medarbetare på Chihuahua
Jag tycker det för jag gav bort min iPhone 4 till min syster. Inte värt att ta betalt för en sådan gammal telefon. ;)
haha, får väl kolla om jag hittar nån att ge bort den till ;)
Medarbetare på Chihuahua
#4 Du behöver naturligtvis inte ge bort den men min syster blev så himla glad över telefonen och då känner jag att jag har gjort något gott =)
wohoo, tänk att jag blivit bjuden 1000:- för den i befintligt skick, ibland ska man ha lite tur också :D han tyckte den var så fin. hehe.
Medarbetare på Chihuahua
Det lönar sig att ta väl hand om sina saker. :-)
Då har man verkligen tur! Grattis !! =)
tack:D, ja jag hade verkligen tur där:)! tänk att dom kan ha så bra andrahandsvärde ändå, trots ålder och allt:) men är minst sagt förvånad :D
Medarbetare på Chihuahua